sobota, 30 marca 2013

Chlebek z twarożkiem

Z dala od Polski czasem tęsknię za prostymi potrawami, które bywały u mnie w domu. Pamiętam, gdy byłam dzieckiem, moja Mama kroiła w kosteczki twaróg, polewała go śmietanką, sypała solą i pieprzem i dawała mojej Siostrze i mnie do jedzenia. Proste, a jakie pyszne! 
Dziś twaróg w innej odsłonie. Na polskim chlebku, bo jakżeby inaczej :-)
Składniki:

  • kostka twarogu półtłustego
  • pół szklanki jogurtu naturalnego, najlepiej typu greckiego
  • ok. 10 rzodkiewek
  • pół małego ogórka zielonego
  • rzeżucha - w zależności od tego jak bardzo lubimy jej smak ;-) Ja lubię bardzo, więc, mimo, iż tego na kanapce nie widać, do twarożku poszła cała porcja ze spodka, na którym rzeżuszka wyrastała.
  • sól i pieprz do smaku
  • no i chleb, oczywiście, najlepiej z masłem
Sposób przygotowania - prosty jak barszcz :-)
  1. Rzodkiewkę i ogórka kroimy w kostkę, mieszamy z wygniecionym widelcem twarogiem i jogurtem oraz rzeżuchą. Solimy, pieprzymy i wcinamy na świeżym chlebku posmarowanym cienką warstwą masła.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz